Jag vill ha fredag idag


Jag vill ha lov nu, nu, nu - jag är så himla skoltrött! Dock måste jag, tyvärr, plugga lite på lovet p.g.a. gamla inlämningar som inte är gjorda och prov som ska göras direkt efter lovet (KUL!). Men jag ska ha roligt också - icke glömma!

♥ Då ska jag äntligen kolla på alla T.V.D avsnitt som jag har missat den här säsongen, vilket är typ ... jättemånga!
♥ Träffa Tove och Annika som kommer till Sverige den 20:de!
♥ Åka till mormor och kusiner i Gävle
♥ Fira jul + nyår
♥ Åka snowboard
♥ Träna massor
♥ Fira Holly och Robin!
♥ Åka skridskor i Kungsträdgården
♥ Gå på Drottninggatan 100 gånger om för att se om jag får någon sprängladdning på mig!
   ... skoja, hehehe.


Kommentarer
Postat av: malin

det sista är inte kul... tänk så många som kunde dött om hans plan hade fungerat. men nu var han ju en jävla korkad idiot. mohaha.



tack sötis. älskar dig med <3

2010-12-14 @ 18:39:41
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0