Listooor, bra tidsfördriv


DAGENS VILL HA
: Studenten och en egen lägenhet långt ifrån Sthlm!
KLÄDSEL: Lackleggins och skjorta (Bikbok, H&M)
DAGENS SMINK: Puder, solpuder som rouge och Marscara (L'oréal True Match, H&M, Volume x4 L'oréal)
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Mamma hittade mina hemnycklar ... dom låg i min väska som jag har letat i minst 5 gånger!
DAGENS LÅT: Dirty Pretty Things - Gin & Milk
DAGENS PLANER: Dagen är nästan över. Men det blir utgång med brudsen
DAGENS SAKNAD: Frihet
DAGENS DUMMASTE: Börjar bli förkyld
DAGENS SJUKA: Jag tappade frukostmackan på golvet och för en gångs skull så kom smörsidan uppåt, wow!
DAGENS DROG: Mjölk
DAGENS ROLIGASTE: -
DAGENS KÖP: Det blir öl serru
DAGENS GODIS: Äter inte godis - har inte gjort på det på exakt 2 år, 12 månader och 3 dagar :)
DAGENS HUMÖR: Kunde ha varit bättre
DAGENS ORD: "mhm"

Kommentarer
Postat av: malin

vadå dagens ord? snarare ÅRETS ORD!!!!!

2010-12-04 @ 11:56:49
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0