Sällskapssjuk

Jag hatar när vänner flyttar utomlands. Man kan aldrig träffa dom lika ofta som man hade velat. Men för någon vecka sedan kom Annika tillbaka till Sverige (från USA) - så då passade vi på att träffas idag innan hon åker tillbaka! Det blev en snabb titt förbi hemma hos mig och sedan begav vi oss till Stinsen för shopping och en fika, mys!

Snart är det dags att sätta på värmaren i bilen och köra iväg till Elin och Tove för ännu lite sällis! Tove har också kommit till Sverige efter att ha varit i England i 6 månader. Jag förbereder mig för en liten utskällning eftersom jag inte hann träffa henne i England sist jag var där i november, hihi. 



Jag och Annika för 4 år sedan, hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0