B.O.R.I.N.G.


DIN FÖRSTA:

Operation: Jag har aldrig opererat mig - bara sytt grejer.
Piercing: Öronen (räknas det?) ... annars är det tungan.
Tatuering: Har ingen.
Bästa vän: Vero
Sporten du spelade: Innebandy
Husdjur: Typ fiskar
Festival du minns: Hultsfred 09 
Konsert:
The Killers tror jag  
Kärlek: Jag har aldrig varit kär   
Drink du drack: Bloody Mary tror jag (BLÄ)


JUST NU:

Äter du: Ingenting
Dricker du: MJÖLK ♥
Är du på väg att: Sätta på tékokaren
Lyssnar du på: Julian Casablancas - 11th dimension
Väntar du på: Tills Natta kommer hem från Thailand :(
Vill du ha barn: 3-5 stycken
Vill du gifta dig: Jag vet inte
Resa i åtanke: Australien!
Karriär i åtanke: Typ hundförare eller ambulandsförare. Men allra helst vill jag bli veterinär.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon
: Ögon 
Kramar eller pussar: Både och, mest pussisar
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Helst lite äldre
Romantisk eller spontan: Går hand i hand ju ...
Snygg mage eller snygga armar: Allt sånt är bara ett plus
Tatueringar eller piercingar: Spelar ingen roll 
Känslig eller inte: Ödmjuk, men stark/tuff
Ragg eller förhållande: Beror på
Målmedveten eller tveksam: Målmedveten ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0