Tävling till Australen hos Vakna!

Imorse kollade jag som vanligt på Vakna Med The Voice och fick positiva nyheter när Paul informerade om en så kallad Working Holiday - tävling. Man tävlar om en arbetsresa till Australien där man kan få uppfylla sitt livs äventyr under 1 års tid. Jag blev verkligen superglad när jag hörde detta och slängde mig över datorn för att göra en intresseanmälan till programmet. Jag har mer eller mindre alltid haft planer på att jobba eller åtminstone resa till Australien - det är en av mina största drömmar. Men jag insåg ganska snabbt att jag inte kunde ta tillvara på den här chansen p.g.a. att vinsten skulle levereras 2-3 veckor efter vinsttillfället (om man nu vinner förstås). Med tanke på att jag fortfarande går i skolan så kan jag inte delta i tävlingen - varför kunde inte det här erbjudandet komma efter studenten, gaah?!
 
Är du är beredd att ta den här chansen och vill vara med och tävla?
tryck på den här länken för att komma vidare.





Om man vinner så ingår detta + 100% försäkring
Resa t/r till Sydney, Australien värde ca 12.000 kr (bokningsvillkor gäller)
Transfer från flygplatsen
6 nätters boende i sovsal med frukost
Working Holiday Visum - 12 månader
Praktisk hjälp på plats
3 dagsutflykter under vistelsen i Sydney
Surfinglektioner
Busspass med guide mellan Byron Bay och Cairns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0