Frisyrer och sånt där





Under hela skoldagen har jag gnällt på mitt mongohår och irriterat mig på att det är så "frissigt" och fult. Jag måste klippa det! Komiskt nog gav min kompis mig ett förslag på en frisyr som hon trodde skulle passa mig (och som ca 4-5 andra personer har nämnt inom loppet av 3 månader!). Alla har tipsat mig om samma frisyr - helt sjukt! Om jag har fått rätt uppfattning av deras förklaringar så ska ungefär den här frisyren passa mig. Jag har inget öga för sånt här - men vet vet? Dom kanske har rätt(?)

...men det får bli efter studenten i sådana fall - för att då ska ha långt och solblekt hår, hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

jaaaaaaaa! det är det jag sagt hela tiiiiiiden! =D

2010-11-23 @ 01:48:31
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0