Ännu en lista

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Brudarna grus ♥
Vad gjorde du kl 8 i morse? Jag sov djupt
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Kokade tévatten
Det sista du sa högt? "Ja, det är jättevarmt här inne"
Vad har du druckit idag? Vatten och té 
Vad var det senaste du åt?
 Äpple med kanel på
Vad var det senaste du köpte? Min studentklänning
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig just nu? Det är mulet och grått
Godaste glass-smaken? Allt med vanilj och choklad = underbart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men intresse vid första ögonkastet
Sover du tungt? Haha ... I guess so
Drömmer du mycket? Till och från, mer sällan.
Mardrömmar? Mer störda drömmar som man asgarvar åt i efterhand
Vilket ämne är roligast i skolan? Djursjukvård
Trivs du med ditt jobb? Ja det gör jag :)
Favoritklädsel? Det beror på årstiden. Jag älskar att ha stickat när det är höst/vinter och på sommaren: klänning/shorts & linne
Favoritlåt just nu? Lykke Li - I Follow Rivers
Vad ser du om du tittar åt höger? Köksfönstret
Vad skulle göra dig glad just nu? Massage!
Vad ska du göra härnäst? Plugga till kemi B provet -.-
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lättirriterad, hungrig och trött
Favoritgodis: Choklad och surt godis
Klädsel just nu: Shorts och linne
Musik just nu: The Sounds - Something To Die For
Sommarplaner 20011: Ta studenten, åka utomlands, festival mm.
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Spelar du nåt instrument: Njä ... men jag försöker lära mig spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vilka är viktigast för dig: Mina nära & kära
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja, speciellt på revbenen!
Snarkar du: Förhoppningsvis inte, hehe
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Fästingar?
Vad vill du jobba som? Veterinär
Stökigt eller välstädat? Äh, lite skit i hörnen gör väll inget? ;)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag har faktiskt tänkt på det! Vem vet? ... kanske
Anser du att du är stark? Fysiskt sätt så har jag starka ben men inte armar ...
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills det går över
Vad längtar du mest efter just nu? Studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0