T.R.U.E.

                                                      
Dialekter - Dock inte skånska, vet ej varför. Har antagligen dåliga minnen från mellanstadiet när en lärare tryckte upp mig mot väggen och skrek "Men Marrrrrrrie, varrrrför gööörrrrr du sådääääärrrr?!". Det låter så grötigt.
Känslan efter träning - Wünderbar!
Spontanitet & humor - Någonting som jag alltid har älskat.
Nyvakna killar - Det är faktiskt jättegulligt, haha.
♥ Pannkakor - Min kärlek till pannkakor är obeskrivlig. När min mormor gifte sig för några år sedan så gick vi till en jättefin restaurang och man fick beställa precis vad man ville. Vad beställde jag? Jo, pannkakor. Det kändes som att alla kollade snett på mig. Mitt rekord är att käka 52 pannkakor och snabbast är 5-6 sekunder/pannkaka. Haha, sick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0