Marie - kvinna från havet

Latinskt namn;
Kvinna från havet


"Har ett orginellt sinne och en stor viljestyrka. Handlar energiskt och impulsivt, vilket ger henne framgång i slutänden. Är bra på att ta folk, och hänsynsfull mot släkt och vänner. Dessutom är hon ärlig och uppriktig. Marie är ett namn att vara stolt över".


Så stod det på mitt födelsedagskort från igår - lite gulligt. Hahaha, och jag som hatade mitt namn när jag var liten. Det gick till och med så långt att jag började presentera mig som Alexandra när jag träffade nya människor. Jag ville inte heta Marie. Det var bara tanter på 70+ som gjorde det. Och inte nog med det, så var det min brorsa som döpte mig när han var en 4 årig liten skitunge, höhö. Men på senare tid insåg jag att han valde ett perfekt namn till mig. Tack Robin, du är "förlåten", hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0