Sjukling


Vilse i Uppsala


Gårdagens projektarbete i (M)uppsala tog slut på mina krafter och nu har kroppen sagt sitt. Hoppas febern hinner försvinna tills ikväll - då ska jag nämligen på ett möte hos en familj gällande mitt nannyjobb. Jag ringde dom igårkväll för att presentera lite kort om mig och ställde frågor inför morgondagen (wow, vuxenpoäng), men början av samtalet blev lite awkward, hehe. Vi hörde inte varandra och hon missuppfattade de jag sa och istället slutade det med skratt. Alltså, skratt is the shit. Det löser de mesta av problemen - stora som små. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet - om det vore sant så skulle jag leva hur länge som helst. I mitt fall hade inte ens döden existerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0