Intervju

Igår var jag på min efterlängtande arbetsintervju, och det gick bra! Men det var ett helvete att ta sig dit, haha. Jag hade skrivit ut världens sämsta karta från eniro.se så jag var tvungen att fråga folk på stan om hjälp till en viss gata - men alla visade mig åt olika håll! Jag hoppade på en buss som skulle gå mot Radiohuset, men den gick tydligen helt fel (fast en tant sa att det var rätt buss, morr), så jag vart helt lost och fick gå ännu längre för att hitta till platsen. Hur som helst så kom jag fram efter allt slit - 10 minuter innan intervjun skulle börja, wow. Tur att jag var ute i god tid. Nästa gång ska jag skriva ut världens bästa karta och snacka skånska med alla människor som jag frågar om vägen, så kanske jag kan få extra vägledning eftersom man just då kommer från "Skåne" och inte Sthlm. Vem vill inte hjälpa en ensam stackare i en stor främmande stad? Jag ska prova, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0