Nu visar vågen minus 10,5 kg!

Det är helt stört. Från och med den 1/1-11 så hade jag lovat mig själv att träna mer och äta nyttigare - både för min inre och yttre hälsa. Jag insåg att det bara skulle bli värre om jag fortsatte med samma matvanor och så kallad "träning" i den takt som jag hade då. Jag mådde dåligt för att jag såg ut som jag gjorde och ville helst inte vistas på exempelvis stränder klädd i bikini eller liknande. Jag skämdes konstant över mig och min kropp och fick nog, så jag valde att ändra min livsstil helt och hållet.

Nu har dock inte kunnat träna på 1 1/2 vecka på grund av förkylning - men trots det har jag gått ned 1,4 kg (på en vecka!). Jag är bara så sjukt glad att jag har lyckats nå mitt andra delmål, vilket var 10 kg gränsen.
Nu visar vågen -10,5 kg och jag känner mig mer än nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0