28 november

Jäklar, vilken fullspäckad dag - but I like it! Efter jobbet drog jag som vanligt direkt till gymmet och tränade sönder min rumpa och mina lår, haha. Jag chansar på att jag kommer ha underbar träningvärk imorgon bitti - jag börjar redan känna av den. Därefter blev det asgod halloumisallad hemma + laga matlåda inför morgondagen och en låååång skön dusch. Eftersom jag fortfarande bor hemma och vi är många familjemedlemmar på en liten boyta så lyckas jag aldrig få vara ifred. Blir tokig på det, haha. Den enda lediga stunden man får är om man typ ska på toalettbesök eller duscha, haha. Det är sant! Så jag bestämde mig för att duscha extra länge bara för att slippa alla och låta tankarna flöda. Så skönt. Borde göra det oftare, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0