Ge aldrig upp!

Just nu önskar jag verkligen att jag hade haft en måttabell/för- och efterbild på mig själv från när jag vägde som mest fram till nu. I morse när jag ställde mig på vågen så visade den någonting som jag inte har sett på hur många år som helst! Jag kunde inte riktigt begripa att det var min vikt, haha. Det var lite konstigt att se sin nya vikt på displayen, men samtidigt så jäkla underbart! Jag är så himla stolt över mig själv för att jag faktiskt tog itu med min inre och yttre hälsa på allvar & framför allt på egen hand. Jag har inte mått så här bra på väldigt länge och min kropp är starkare än någonsin. Totalt sätt har jag gått ned exakt -14 kg under en viss tids kämpande. Gissa som jag är glad just nu!


Kommentarer
Postat av: Natta

sjukt ju,l grattis gumman! så stolt över dig :D <3

2011-11-25 @ 11:13:27
Postat av: Mikkiz

du är bäst :) <3

2011-11-25 @ 13:50:25
URL: http://mikkizdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

så jävla duktig marie! keep up the good work <3

2011-11-25 @ 14:03:28
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: R

Marie är Bäst:)

2011-11-26 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0