Från början till slut

Jag vet inte varför, men jag har bara varit så jäkla glad från morgon till kväll. Jag har även gjort en god gärning idag när jag var ute och delade ut min post på rundan. Jag hjälpte en tjej som halkade och slog sig ganska rejält med sin cykel. Hon slog huvudet hårt i marken (hade ingen hjälm), skadade benet med tanke på att det var helt vridet i cykelramen och hennes tillstånd blev bara sämre och sämre. Det resulterade med ambulans för henne - en man hjälpte till att ringa 112 medan jag såg till att hon skulle behålla värmen och se över hennes A.T. Det kändes skönt att göra en liten insats och hjälpa någon. Hoppas det slutade bra för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0