Finally

Ibland har jag bara världens tur. Igår skickade jag in mitt CV till ett företag inte långt ifrån där jag bor, and guess what? Chefen på det företaget ringde upp mig samma dag och ville träffa mig för en intervju i morse - happyface. Intervjun kändes superbra och jag fick även göra ett skriftligt test som jag var sjukt nervös inför, men lyckligt nog så gick det också bra! Nu hoppas jag att hon ringer och ger mig goda besked imorgon - jag vill verkligen ha heltidsjobbet! Hoppas, hoppas, hoppas!

Inte nog med det så har min kära mammut (mamma) och syster kommit hem efter 1 veckas semester i Spanien. Förutom att jag känner mig som världens blekfis just nu så har jag även fått ursöta presenter! Det minsta jag kunde göra var att överraska dem med en hembakad gräddtårta med jordgubbar på!


En virkad väska, en jättefin träask, armband och ring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0