Min fina syster, 19 år

 

Grattis på födelsedagen min underbara lillasyster.
För 19 år sedan kom du till världen. Min finaste syster. Du har bidragit med så himla mycket under vår uppväxt - oförglömliga minnen som aldrig kommer suddas ut...

Du har gått igenom så oehört mycket Malin och jag beundrar verkligen ditt mod, din uthållighet och din styrka.
Du har kämpat i kraftig motvind alldeles för länge nu och jag hoppas så innerligt att det ska vända. Du är värd så mycket mer än det du har gått/går igenom. Men dina motgångar har även gjort dig till den fantastiska människa du är idag. Det finns inget ont som inte har något gott med sig. De tuffa barriärerna har format dig till en person med ett hjärta av guld, en människa som alltid står till lags, kämpar för rättvisa och som aldrig ger upp. Du har gått igenom så oehört mycket Malin och jag beundrar verkligen ditt mod, din uthållighet och din styrka.

Från botten av mitt hjärta. Jag älskar dig Malin.


Kommentarer
Postat av: Malin

Marie, det här betyder skitmycket för mig. Du anar inte. Jag är lyckligt lottad att jag har just dig som min storasyster. Jag älskar dig så mycket. LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE. <3

2011-09-28 @ 23:31:37
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0