Sugen på något nytt!

Jag älskar förändringar - stora som små. Men bara om dem blir bra förstås, hehe. Jag gjorde ju en stor förändring för ett tag sedan när jag gick ned 10 kg, men nu vill jag "göra om" mig ännu mer. Typ gå ned mer i vikt, färga/tona håret, klippa någon najs frisyr (eller nä, ska spara till långt har jag bestämt), köpa lite nya kläder till min garderob som är tom, börja förbereda mig lite för mina framtida studier, kanske läsa någon kurs ... typ farmakologi(?). Jag har till och med bestämt mig för att gå till biblioteket någon dag och låna böcker inom biologi/kemi/djursjukvård och engelska.

Shit, jag måste ha feber eller något...(!)
... eller så tar jag bara kloka beslut, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0