Questions

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? Marie Lidström
När fyller du år? 31 januari
Några utsmyckningar på din kropp? Öronen och tungan
Vad har du på dig just nu? Linne och 2 par trosor, haha! Ehm ... ena paret var sönder och jag hade bråttom så jag satte på mig några andra över dom första och sprang iväg, haha.
Vilken årstid är bäst? Jag älskar alla årstider men på olika sätt. Kan inte välja.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är målmedveten och tänker optimistiskt om det mesta tror jag.
Vad är du bra på? Lite av varje.
Vem älskar du mest på denna jord? Mina nära och kära.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Alltid mysigt med någon intill sig. 

Om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, bara intresse vid första ögonkastet
Har du varit kär i någon förut? Nej
Tror du att någon är kär i dig nu? Nej

10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Jag har flera underbara vänner som betyder massvis för mig <3
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig
Vem är roligast av dina vänner? Alla är sköna på sitt sätt, jag blir så glad av allihopa. Men Holly och Gabi får typ delad "första" plats. Ni har fan med störd humor! Haha :D
Vem är snyggast av dina vänner? Vad är det här för frågor? Alla mina vänner är underbara - både på in och utsidan.
Vem är mest partyprisse? Alex!
Vem är den du helst har filmkväll med? Någon som inte kastar kuddar på mig varje gång som jag råkar somna i soffan (haha, händer varje gång!). Nejdå, men det spelar ingen roll vem/vilka jag ser på film med.
Är du rädd för någon av dina vänner? Nej, varför skulle jag vara det?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen förutom mig själv, hehe.

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Typ Malin
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är lugnast i din familj? Jag tror det är Robin faktiskt 
Vem ser roligast ut i din familj? Mamma. Hon ser busig ut! Haha.
Vem är coolast? Jag 8-)
Har ni något husdjur? En hund och en kanin
Vem har du mest gemensamt med? Oj vad svårt ... kanske mamma?
Vem står för underhållningen? Alla delar lite på den rollen.
Vem sover du oftast med? Min mjuka kudde.
Roligaste kvällen med någon familjemedlem? Kommer inte på något minne på rak arm

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Blivit väckt av någons alarm, ätit frukost och klappat Chivas
Har du varit glad idag? Jadå! Vad ska jag vara sur på?
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Lånat ut mitt busskort till syrran.
Vad ska du göra nu? Skriva klart det här och sedan börja laga mat
Har du gjort något dåligt idag? Nej...
Vad har du ätit idag? Havregrynsgröt med kanel och hemmagjord äppelmos, 1 glas vatten och vitamintabletter.
Har du duschat idag? Nej, ska träna först!
Är du trött nu? Jag är rätt pigg :)
Vad händer imorgon? Jag vet inte, det återstår att se.

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Någon som ville att jag skulle komma på en intervju
Vem sms:a till dig senast? Pass :)
Vem sms:a du till senast? Pass :)

Övrigt
Är du hungrig just nu? Lite
Vad är klockan nu? 12:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, google, youtube och blogg.
Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? Vid 8 tiden kanske?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Vid 7 tiden typ?

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Yes
I så fall, vilken låt för tillfället? Mohombi - Maraca
Vad gillar du för musik? Olika, men mest indierock/rock/poprock

Kärlek

Har du kysst någon idag? Nix
Har du pussat någon idag? Min hund
Har du haft sex idag? Nej
Har du ett förhållande? Nej
När går gränsen vid otrohet? Magkänslan säger allt. Det där vet man. Det kan både vara på ett fysisk respektive känslomässigt plan. Men en puss på kinden (som vänner) är helt okej enligt mig. 
Är du romantisk? Kanske ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Nej (bara vänner)
Har du nångång varit i slagsmål? Mhm ... men det var längesen. 
Har du lekt med någons känslor? Nej (inte med flit i alla fall)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Båda har väll sina fördelar.  
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej 
Är du en bra pojk/flickvän? Vet inte
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? En gemensam kompis till oss berättade att han hade känslor för mig ... men jag ville fortsätta vara vänner.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var typ 19 och i sådana fall var pappa 26.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha oh my god, nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0