20 saker som du kanske inte visste om mig...

1. Jag har en tendens att skratta sönder mina egna skämt medan ingen fattar någonting.
2. Jag älskar duntäcken, brukar även sova med mitt duntäcke under sommaren.
3. Jag är så långt ifrån kontrollfreak som man kan vara.
4. För 3 år sedan hade jag seriöst Sveriges blekaste ben, ville inte visa dom på grund av komplex.
5. Jag får väldigt lätt dåligt samvete.
6. Jag avslutar alltid mitt duschande genom att skölja hela kroppen med iskallt vatten bara för att "vakna till".
7. Jag är så extremt kräsen när det gäller killar så jag lär antagligen dö ensam, hahaha! Därav anledningen till att jag inte heller har varit kär i någon...
8. När jag ser på film så somnar jag alltid, oavsett film.
9. Jag pratar ofta med mig själv när jag är ensam (även när jag inte är ensam, haha).
10. Jag får "ångest" om jag sover längre än till 9:00, det känns som om jag slösar bort dagen annars.
11. Jag älskar att tvinna pekfingret i håret på andra när jag är trött.
12. Jag blir väääääldigt sällan svartsjuk.
13. Jag älskar att resa - inom Sverige, utomlands ... i princip vart som helst.
14. Jag förstår mig inte på folk som äter kall eller rå mat, fy! (kycklingsallad är okej!).
15. När jag blir riktigt arg (händer typ aldrig) så övergår det oftast till gråt. När jag skrattar riktigt gott så gråter jag. När jag är ledsen gråter jag. Jag har med andra ord lätt för att falla i gråt, hehe.
16. När jag var liten köpte jag gurka istället för lördagsgodis för min veckopeng.
17. Jag viker alltid upp täcket under fötterna innan jag ska sova.
18. Jag har aldrig ätit en doughnut.
19. Jag tänker ofta på döden.
20. Jag blir lätt glad för småsaker exempelvis vår färgglada smörkniv på frukostbordet, haha. Störd?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha sötis :)



jag har börjat blogga igen <3

2011-10-01 @ 13:11:36
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0