Happy b-day!

Min födelsedag har varit rätt lugn ... det är inte så kul att fylla år på en tisdag. Jag hade mer än gärna fyllt år på en fredag eller lördag och firat stort med nära & kära! Men i år hade jag inte turen på min sida, hihi. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. I present har jag fått pengar från familj + mormor, en ipodladdare och 2 fina armband från världens finaste pojke(!). Dessutom fick jag en liten "present" från jobbet - jag är ledig imorgon! Hur skönt som helst! Imorgon ska jag sova ut läääänge. Försöka åtminstone, hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

och en jättestädning av rummet av mig juuuu. stedade i 4 timmar :(((((((((

2012-02-01 @ 21:22:02
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0