Lördag 21/1


Dagen började med träning, vilket var superskönt!. Har inte tränat seriöst på väääldigt länge...men nu ska jag komma igång med det igen! Dessutom har jag varit duktig och pluggat inför högskoleprovet som är om typ 2 månader. Jag känner att jag måste börja plugga med det i god tid, vill ju såklart göra så bra ifrån mig som möjligt! Tog en rast från pluggandet och bakade kanelbullar till familjen/till min födelsedag som är om 10 dagar. Känns lite weird...21 år, jag? Det är på födelsedagarna som man inser att tiden går skitfort! Jag fyllde ju nyss 20!


Kommentarer
Postat av: Richard

Wow vad du är snygg älskling, snyggaste som finns för mig:)

och bullarna ser skitgoda ut, du är så duktig.

Älskar dig.

2012-01-22 @ 15:33:02
Postat av: Malin

wooaah, snygg du är!



för att vara lite dryg. hoppas det där inte är min tröja, för då jävlar. hahaha <3

2012-01-22 @ 19:14:08
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0